Wednesday, May 27, 2009

~HAPPY BIRTHDAY AMMAR LUTI ~


22 Mei hari tu genaplah anak ibu "Muhammad Ammar Lutfi Bin Nasrul" 1 tahun...rasa sekejap sangat masa berlalu...tup..tappp...dah besar anak ibu. Bnyak benda lutfi dah pandai buat...dari merangkak sampai lah dah pandai berjalan.....dan aku ibu kepada lutfi rasa bersyukur kerana dapat melihat anak aku membesar didepan mata....dan lutfi adalah kekuatan aku untuk meneruskan kehidupan yang lebih mencabar ini.....emo lah plak...hehehhehehe...


Dan seperti yang dirancang telah pun berjalan seperti biasa. Birthday lutfi disambut secara sederhana tetapi tetap meriah...tq kepada auntie2 lutfi yang sudi menolong menjayakan bithday lutfi ni. To my mother in law tq so much....yang tak cukup tangan nak memasak.menu2 yang nenek lutfi masak memang best.....yang paling best mee kari....aku pun nak tunjukkan kehebatan aku yang pandai memasak ni kan...nak tahu aku buat roti jala. walaupun aku gulung tak cantik...tapi licin....satu pun tak tinggal....betapa best roti jala yang aku buat tu...sesape nak tempah jangan malu yer....heheheheh.....

To Muhammad Ammar Lutfi, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Menjadi seorang anak yang soleh. I LOVE U SON.







:: birthday boy ::

:: mata bertentang mata ::

:: mmmuuuahhhh...... ::

:: lutfi + baby afrina ::

:: tinjau saper tu ::


:: lutfi + auntie ain ::



No comments:

Post a Comment