Monday, November 2, 2009

~HUHUHUHUHUHU~



Aku rasa dah lama sangat aku tak mengupdate blog aku ni...Dalam bulan ni memang bz gila. Dengan lutfi yang cirit birit, dengan en nasrul yg memanjang outstation, dan dengan aku yang bz dengan kelab sukan dan kebajikan di office ...AJK lah katakan. Apa-apa pun semua nyer kuterima dengan hati yang terbuka. Kekadang tu ada gak rasa tension.hehehehe :) Nak buat mcm mana, dah tanggungjawab kan..kalau tak tak jadi lah ibu mithali.....kui...kui...kui...

Alhamdulillah abg aku dah pon konvo pada hari sabtu 10 Oktober 2009.Aku, En Nasrul dan mak dapat lah pergi majlis konvokesyen abg aku di PICC putrajaya. Lutfi aku tinggal kan dengan mak mertua ku. Kesian Lutfi kena tinggal..Bila tengok abg aku konvo teringin plak nak further study...sempat gak lah berangan. Tapi........boleh ker...nak jaga lutfi lagi....balik keje nak kena masak lah, kemas rumah lah, boleh ke nak handle semua tu...? Boleh...boleh...boleh... Apa yang penting KERJASAMA.

Masa nak tunggu konvo tu habis memang lama.....sempat lah aku ngan en nasrul berposing di PICC ni...Aku tepek gambar jer lah...biar gambar yang bercerita plak...OK !!

Tahniah Bro !

Faizal + Emak

In PICC



Di luar PICC

Aku yang Poyo

Yang ni lagi POYO..heheheheh

No comments:

Post a Comment