Monday, May 9, 2011

Rumah Ku Syurga Ku

Tak sabar rasa nyer nak masuk rumah baru. Untuk pengetahuan semua aku dan Mr Husband ada beli sebuah rumah. Alah..rumah biasa jer...maklumlah hanya ni jer yang mampu kami beli...Insyaallah kalau ada rezeki kami beli rumah besar sikit yer...Itu pun tunggu Mr Husband jadi projek manager dan jualan kain aku berjaya lah...Amin...Kami beli rumah ni pun dekat ngan rumah mak mertua. Kat jalan kebun...sebab rumah kat sini jer still murah lagi ...kalau kat tengah2 bandar shah alam mesti main 2 ratus hingga 2 ratus k ....Mana aku nak cekau duit..







Rumah dah pun 100% siap. cuma tunggu masuk air + indah water + CF. Korang pun tahu kan kalau nak masuk rumah baru mesti banyak pakai duit kan...so aku dengan rendah hati saper nak bagi hadiah nak masuk rumah baru aku ok jer...heehehehehe....Kalau ada rezeki tak de aral melintang tahun ni kami semua raya rumah baru.....(sengih sampai telinga ). Oh ya....ada tak sesaper tahu kat mana nak buat kicthen kabinet..kalau boleh nak yang cantik dan harga dia berpatutan lah...tak nak lah mahal sangat.. sat lagi tak terbayar pulak...kang puas plak aku dok cukur bulu satu badan...kih...kih...kih...itu pun kalau laku lah...jom layan gambar....




















Sorry lah yer tak dapat nak tunjuk gambar dalam rumah..kunci lah plak...pemaju takut penyangak pecah masuk rumah...sebab takut ada barang hilang..


No comments:

Post a Comment