Monday, April 20, 2009

FAREWELL..................

Tuesday, 14 april, 2009

Hari ni office mate aku resign lagi...sebab dapat keje gomen....bila lah aku nak dapat keje gomen yer....dan seperti biasalah kalau org resign mestilah buat farewell....tapi buat serba ringkas jer...so kita pilih tempat yang paling dekat ngan office.tak lain tak bukan KFC lah...aduhai....kawan... ohhh...kawan...datang silih berganti...tapi nak buat mcm mana, hidup perlu diteruskan...so buat Hafizi, semoga sukses dalam hidup dan dirahmati oleh Allah...kalau kawin jangan lupa jemput yer.....cedihnyer....waaaaaaaaa.......

::ni lah dia jejaka malaya...heheheheh..sesapa nak berkenalan pun boleh gak...so pilih je mana yang berkenan di hati ::~

:: Mr Right ke? ::


:: Aweks cun ::



:: Sebelum ::


:: Selepas ::

--------------------------------------------------------------------

~ WAREHOUSE PONEY ~



Ibu mana yang tak excited bila dengar jer tentang warehouse baby.aku pun tak terkecuali lah..heheheh...sebab aku memang borong habis ngan office mate aku.Boleh jadi gila aku dibuatnyer.Orang ramai sangat.bayangkan warehouse tu start 13hb sampai 22hb.aku ngan office mate aku tak pernah miss pun satu hari.tiap-tiap hari pergi walaupun tak beli satu pun.kan tak gila namanyer tu.....tapi kita org cool...bila dah beli pandai lah sorok, sebab takut sang Suami mengamuk....wahh..wahhhh...yer lah warehouse ni bukan nyer selalu kan....jadi ibu mana yang tak ambik kesempatan memborong untuk anak yang tersayang....hehehehe....balik dari warehouse aku pun sempat lah jugak lah layan pizza walaupun duit dah kering....so layan kan ajer lah nafsu buaya ni...thi...thi...thi... :)

:: pilih kak...jangan tak pilih.. ::






:: ni lah dia baju yang telah aku borong ::


:: Ermm....sedapnyer.... ::



:: senyum lebar kwn kita ni.. ::

:: Sebelum mkn posing dulu ::




No comments:

Post a Comment