Monday, April 13, 2009

HANTAR NENEK....

Friday , April 10 , 2009

Mlm jumaat hari tu tetiba plak en nasrul ajak teman dia main futsal.bestnyer...dah lama tunggu jemputan, akhirnya dapat gak aku pergi...kalau duduk rumah pun aku nak buat apa.paling tidak pun aku buat taik mata.so..lebih baik aku pegi. aku pun bawak lah sekali my hero.tak lain tak bukan lutfi lah....tak senang duduk aku dibuatnyer..tambah pulak lutfi dah pandai jalan.nasib baik aku bawak basikal dia sekali.kalau tak berpeluh aku dibuatnyer....tapi....baru jer nak ambik gambar, bateri pun habis....yang ni buat aku bengang sangat....cuma dapat 4 keping gambar jer....jadilah....dari tak langsung....tapi gambar en nasrul dapat shoot dari jauh jer.....jangan marah yer en nasrul..minggu depan ibu ikut lagi, nanti ibu shoot bnyak-bnyak yer......

:: lutfi + awek ::

:: berlatih jalan yer anak ibu ni... ::


:: agak2 mana satu en nasrul yer....? ::

----------------------------------------------------------------



Saturday, April 04 , 2009


Uhuhuhuh.....dah lama benar aku tak update blog aku ni...memang bz gilerlah...sebab bila weekend ada jer plan.so masa memang pack.Sabtu hari tu me and hubby sent my mother in law go to LCCT. Nak tahu.. nenek lutfi nak pergi indon....sekali sekala pergi makan angin apa salahnyer kan, ye lah asyik duduk rumah jer..sampai je kat LCCT tu lutfi pun dah start perangai dia lah... meragam jer....sebab nak tdo....tapi nasib baik dapat control mood dia balik.anyway my mother in law look so happy sebab jumpa best friend's yang dah lama tak jumpa.lebih kurang macam jejak kasih lah plak....hehehehe....sementara nak tunggu check in, my sister in law
sempat plak ambik gambar lutfi naik keta F1....mcm tak caya plak anak aku. sekali tgk mcm Alex Yong pun ada gak hehehehe......perasan lah plak...jom kita layannn plak gambar....


:: Ehh....tangan saper plak tu!! ::


:: sekali tengok macam Alex Yong lah plak ::

:: Ni dia.....rombongan cik kiah...nak kemana tu...? ::

:: auntie dila & mak ::


:: lutfi dah meragam.nak tdo lah tu.ibu nak control ayu pun susah ::


No comments:

Post a Comment