Wednesday, July 29, 2009

~ Entry B.E.N.G.A.N.G ~

Pompuan ni memang saje buat aku marah hangin, panas, memang menggelegak satu badan. memang lah ko bos aku tapi ko tak patut buat semua staff mcm tempat ko nak lepas geram. memang dasar cina nak m_ _ _ p _ s. Dasar kuku besi. Ingat aku ni tunggul apa. sekali 2 boleh lah aku bersabar...kalau hari2 nak melayan perangai kau tu boleh jadi tekanan. Nasib baik tak de darah tinggi. Kalau tak dah lama admitted. Semua benda ko jer yang betul. Org lain semua salah. tak nak dengar langsung pendapat org lain. Macam lah pandai tapi sebenarnyer bodoh jugak. Sikit2 show cause letter. ingat ni kat sekolah ker. ni ofiice lah beb... Semua benda ko nak control. Ko MC boleh, org lain MC tak bleh. Ko cancle leave boleh, staff lain cancle leave tak bleh. Ape cite....Aku datang lewat salah, datang awal pun salah. Tapi aku sabar. Ko nak aku buat apa lagi..aku rasa better ko duduk kat tanjung rambutan lagi bagus lah...ko buat dunia ko sendiri. Jangan ganggu life org lain. Bnyak staff yang lain resign sebab kau. Perangai kau macam SYAITAN. Aku pun pelik apasal ko dengki sangat dgn org melayu. Ko ingat bangsa ko tu baik sangat...Mungkin aku tak sepatutnyer tulis semua benda ni. Tapi dengan cara ni jer yang boleh melepaskan kemarahan aku yang dah lama terpendam. Mcm gunung berapi yang dah nak meletup. Patut ker aku nak add gambar ko? Aku still lagi ada hati perut lah. Dan aku rasa gambar ko tu tak layak ada dalam blog aku.

No comments:

Post a Comment